"для сучасних господарів, ветлікарів, ветклінік - які цінують якість та час"
Оплата для приватних осіб і підприємств
⬢ При отриманні товару службою доставки:
● Оплати готівкою при отриманні товару у відділенні пошти.● Доставка габаритного (від 5 кг) вантажу, або замовлення клієнта перевищує 2000 грн, здійснюється постачальником лише за частковою або повною передоплатою.
⬢ Безготівкова оплата (передплата):
● Повна чи часткова оплата на розрахунковий рахунок компанії Зоодвір.
⬢ Не надсилаються посилки післяплатою, якщо:
● Сума замовлення менше ніж 200 грн.● Замовлення клієнта перевищує 1500 грн.● Доставка габаритного (від 5 кг) вантажу.● Покупець замовив доставку до дверей, а не склад перевізника.
⬢ Доставка кур'єрськими компаніями:
● Відправлення замовлень здійснюється службою доставки - Нова Пошта.● Відправлення посилок післяплатою відбувається після підтвердження замовлення протягом 1-3 днів. Посилки по передоплаті відправляються після внесення передоплати, протягом 1-3 днів.● Доставка габаритного (від 5 кг) вантажу, або замовлення клієнта перевищує 1500 грн, здійснюється постачальником лише за частковою або повною передоплатою.
⬢ Вартість доставки:
Мінімальна вартість доставки залежить від таких факторів:
1. Габаритів вантажу.
2. Ваги.
3. Відстані.
4. Методу доставки.
При оплаті товару на картку або рахунок - Ви оплачуєте компанії перевізнику тільки за доставку посилки.
При оплаті товару післяплатою (на відділенні пошти) - Ви оплачуєте компанії перевізнику суму Вашого замовлення, суму за доставку посилки, і додатково оплачується 2% від суми замовлення + 20 грн за переказ коштів. Гроші за перевезення та за переказ коштів - вилучає з Вас компанія перевізник, за надані послуги.
⬢ Терміни доставлення:
● Відправка товару відбувається протягом 1-3 днів, після підтвердження замовлення з нашими операторами.● Залежно від місця розташування Вашого регіону, термін доставки, зазвичай, становить від 1 до 3 днів.
⬢ Обмін та повернення товару
1-Повернення або заміна товару:
Повернення, обмін, заміна товару здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».
Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 (чотирнадцяти) днів на підставі Закону України "Про захист прав споживачів".
Це стосується товарів належної якості, тобто невикористаних та неушкоджених.
Для повернення товару зверніться за телефонами, вказаними на нашому сайті, та оператор надасть вам дані одержувача вантажу з нашого боку. Витрати на доставлення вантажу оплачує відправник.
Після отримання товару ми його перевіряємо, і, якщо товар належної якості, тобто не використаний і не пошкоджений, повертаємо вартість товару або відправляємо за рахунок покупця інший товар як заміну.
Гроші повертаються (на картку будь-якого банку, на рахунок, в національній валюті) покупцю в день після отримання товару, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за згодою сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.
2-Повернення та обмін товару, пошкодженого при транспортуванні або з дефектами:
При отриманні посилки, обов'язково, на відділенні пошти розкрити посилку та перевірити товар на наявність пошкоджень. Якщо такі є, зафіксувати на відділенні пошти, написавши бланк претензію, прикріпити фото або відео.
Після чого зверніться через телефон на сайті та поясніть причину дзвінка, вказавши номер ТТН.
Якщо товар на відділенні пошти не оглядався, ПРЕТЕНЗІЙ ЗА ПОШКОДЖЕННЯ МИ НЕ ПРИЙМАЄМО!
Товари із заводськими дефектами змінюємо протягом 14 днів на підставі Закону України "Про захист прав споживачів".